۲ محل دپوی سوخت در حاشیه شهر زاهدان کشف شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ محل دپوی سوخت اطراف یکی از پمپ بنزین‌های حاشیه شهر زاهدان کشف شد.

حیدر میرزایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر وجود ۲ محل دپوی سوخت در اطراف یکی از پمپ بنزین‌های حاشیه شهر زاهدان با فوریت موضوع را بررسی کردند.

وی گفت: در همین راستا پس از بازرسی‌های بعمل آمده از این مکان‌ها ۱۶ هزارو ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که به صورت ماهرانه در زیر زمین جاساز و بوسیله خاک پوشانده شده بود به همراه ۲۴ بشکه فلزی و۲ عدد پمپ مکنده کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پس از احراز مالکیت چهار دیواری‌ها سوخت‌های مشکوفه تحویل انبار شرکت نفت شهرستان زاهدان و آلات و ادوات قاچاق سوخت در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت و متهم نیز به همراه پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به اقرار متهم و مدارک مندرج در پرونده اتهام را مسلم و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط سوخت‌ها و کالاهای کشف شده به میزان یک میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha