سیمئونه: اسیر عملکرد حریف شدیم

۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۳:۰۹
کد خبر: 83906787
سیمئونه: اسیر عملکرد حریف شدیم

تهران - ایرنا- سرمربی اتلتیکومادرید پس از وداع تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، گفت: اسیر عملکرد فوق العاده حریف شدیم و لایپزیگ نمایش بسیار بهتری از ما در زمین داشت.

چهارشنبه شب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید اسپانیا یکی از تیم‌های مدعی این رویداد، برابر لایپزیگ آلمان با حساب دو بر یک شکست خورد تا حذف ناباورانه‌ای داشته باشد.

«دیگو سیمئونه» سرمربی آرژانتینی اتلتیکو پس از این ناکامی بزرگ، اظهار داشت: می‌دانم که اکثر کارشناسان شانس اتلتیکو را برای کسب برتری و رسیدن به نیمه‌نهایی بیشتر می‌دانستند اما در فوتبال، نتیجه در زمین رقم می‌خورد و آمار و ارقام سودی ندارد.

این مربی مطرح تصریح کرد: لایپزیگ بازی را هجومی آغاز کرد و در نیمه نخست اجازه کاری به ما ندارد. در بین دو نیمه صحبت‌های زیادی با نفرات تیم خود انجام دادم اما آنها اسیر بازی حریف شده بودند.

وی ادامه داد: لایپزیگ فعال‌تر و بهتر بازی کرد و ما هم باید از خواب بیدار شویم و به فکر فصل آینده باشیم. باید یاد بگیریم و به عملکرد بهتر حریفان، احترام بگذاریم.

سرمربی اتلتیکو تاکید کرد: وقتی تیمی شور و اشتیاق زیادی داشته باشد، کار را برای حریف سخت می‌کند. لایپزیگ برای برتری بسیار انگیزه داشت و موجب شد تا شکست را پذیرا باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha