۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 2142
کد خبر: 83892217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خیر گیلانغربی به عنوان سفیر سلامت برگزیده شد

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰
کد خبر: 83892217
خیر گیلانغربی به عنوان سفیر سلامت برگزیده شد

قصرشیرین- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گفت: «جهانبخش مرجانی» خیر گیلانغربی که ۱۰ میلیارد ریال دستگاه پیشرفته در شرایط سخت کرونایی به بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب اهدا کرد به عنوان سفیر سلامت برگزیده شد.

سید اردشیر شهبازی روز شنبه با حضور در گیلانغرب ضمن تجلیل از خیر گیلانغربی افزود: این خیر که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز هست در شرایط سخت کرونایی با اهدای ۱۰ دستگاه تجهیزات روز بیمارستانی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال حرکت بسیار بزرگی انجام داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب نیز گفت: این ۱۰ دستگاه پیشرفته بیمارستانی شامل دستگاه سونوگرافی به روز، تجهیزات اتاق عمل، دستگاه نوار قلب، تخت جراحی و دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی با قابلیت انجام آزمایش به صورت اتوماتیک است.

دکتر شاپور جهانی افزود: تمامی امور خرید این تجهیزات نیز توسط خود خیر انجام گرفته است.

جهانبخش مرجانی از یادگاران دفاع مقدس و کارآفرینان امروز که در جبهه اقتصادی فعالیت می کند پیش از این در جریان زلزله ۹۶ نیز در امداد و کمک های مالی به خوبی نقش آفرینی کرد که کمک به مزدوجین سال ۹۶ و صدها دانش آموز زلزله زده و دیگر اقدام های خداپسندانه در حوزه های مختلف از جمله سوابق درخشان ایشان در این حوزه است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد. 

سرخط اخبار استان‌ها