۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1245
کد خبر: 83887457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزارت کشور عراق از شناسایی گروه جنایتکار در میدان تحریر بغداد خبر داد

بغداد - ایرنا - وزارت کشور عراق روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال ایجاد درگیری، هرج و مرج و ضرب و شتم تظاهرکنندگان در میدان تحریر بغداد شماری از اعضای گروه‌های جنایتکار خطرناک دستگیر شدند.

در بیانیه وزارت کشور عراق که نتایج تحقیقات در باره حوادث یکشنبه و دوشنبه شب را در میدان تحریر منتشر کرد،  آمده است که در این بررسیها گروه های جنایتکار خطرناک در میدان تحریر شناسایی شدند.

بیانیه افزوده است: دستگاه های امنیتی در ساعت های گذشته و در  نتیجه بررسی ها و تحقیقات در باره حوادث یکشنبه و دوشنبه شب، گروه های جنایتکار خطرناکی را در میدان تحریر شناسایی کردند که برای هرج و مرج  و ضرب و شتم تظاهرکنندگان و ایجاد درگیری با نیروهای امنیتی حافظ امنیت تلاش می کنند.

بیانیه ادامه داده که بار دیگر بر دستور فرمانده کل نیروهای مسلح در استفاده نکردن از مهمات جنگی علیه تظاهرکنندگان به هر دلیلی تاکید می شود و در حالی که دستور مشخصی در این باره صادر شده، از معترضان انتظار می رود که در حفاظت از این میدان و شناسایی و معرفی عناصری که سعی در انتساب ترور به نیروهای امینتی دارند، همکاری کنند.

وزرات کشور عراق در این بیانیه تاکید کرده است که جوانان آگاه ما باید با مسئولیت پذیری اجازه عرض اندام به گروه های مسلح خطرناک و بی قانون در کشاندن کشور به سمت هرج و مرج و ناامنی ندهند.

میدان تحریر بغداد کانون اعتراض های اکتبر ۲۰۱۹ (مهر ۹۸) یکشنبه شب گذشته پس از حدود چهار ماه آرامش بار دیگر شاهد اعتراض و زد و خورد بود.

در این حوادث دو نفر کشته و دستکم ۲۰ تن زخمی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha