مخالفت ۶۳ درصدی صهیونیست‌ها با نخست‌وزیری نتانیاهو

تهران-ایرنا- نارضایتی از کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی شدت گرفته و ۶۳ درصد صهیونیست ها اعلام کردند که از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم راضی نیستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نظرسنجی جدیدی را منتشر کرد که براساس آن، ۶۱ درصد توده صهیونیست ها معتقدند که تصمیمات نتانیاهو درباره جنگ علیه نوار غزه، تحت تاثیر انگیزه های سیاسی و شخصی است.

براساس این گزارش، تنها ۳۰ درصد افراد نظرسنجی شده معتقدند که اقدامات نتانیاهو تحت تاثیر انگیزه های شخصی نیست.

نظرسنجی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان داد که فقط ۴۶ درصد صهیونیست ها، عملکرد «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم را تایید می کنند.

براساس این نظرسنجی، ۷۱ درصد صهیونیست ها از عملکرد «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اشغالگر ابراز نارضایتی کردند.

این گزارش نشان داد که ۶۶ درصد صهیونیست ها از عملکرد «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی، ۶۳ درصد از عملکرد نتانیاهو، ۶۲ درصد از عملکرد «میری رگو» وزیر حمل و نقل، ۵۳ درصد از عملکرد «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ و ۴۸ درصد از عملکرد «یوآف گالانت» وزیر جنگ ناراضی هستند.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که معترضان و خانواده های اسیران صهیونیست در سرزمین های اشغالی خواهان توقف جنگ علیه غزه و آتش بس برای تبادل اسرا هستند، کابینه حاکم خواهان تداوم جنگ است.

بسیاری از کارشناسان رژیم صهیونیستی معتقدند که دلیل اصرار نخست وزیر این رژیم بر تداوم جنگ، نگرانی شخصی وی از سقوط کابینه و از بین رفتن مصونیت قضائی است.

این کارشناسان معتقدند که آتش بس منجر به سقوط کابینه نتانیاهو و قرار گرفتن وی در معرض محاکمه و زندان خواهد شد بنابراین تلاش می کند تا با طرح خواسته های زیاده خواهانه، از آتش بس جلوگیری کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha