۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 83884861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیون تومان خسارت به شبکه برق سیستان و بلوچستان وارد شد

زاهدان- ایرنا- معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی و توفان در شهرستان‌های دلگان، سرباز و راسک ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه برق این مناطق خسارت وارد شده است.

محمد علی مهرشاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۱۲ مورد تیر شکستگی در راسک رخ داده اظهارداشت: سه اصله تیر در انشعاب آهکشی کروچان خط مورتان، ۲ اصله تیر فشار ضعیف روستای جنگل، یک اصله تیر فشار ضعیف روستای لنگارو زردبن، یک اصله تیر فشار ضعیف روستای بیدلد، چهار اصله تیر فشار ضعیف روستایی جکیگور و یک اصله تیر چوبی فشار ضعیف روستای رودبن این شهرستان خسارت دیده است.

وی ادامه داد: همچنین طی بارندگی‌های شدید و قدرتمند معروف به مونسون در شهرستان سرباز ۱۲ اصله تیر فشار متوسط و ضعیف در مناطق سرکور، آشار و کیشکور این شهرستان دچار خسارت شدند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بر اثر توفان شدید روز گذشته در دلگان ۶ اصله تیر دچار خسات شده است گفت: یک اصله تیر فیدر چاهشوز، یک اصله تیر روستای چاه عیسی جبر آباد، یک اصله تیر در روستای چاه خدابخش، یک اصله تیر در روستای چاه اسحق دچار شکستگی و ۲ اصله تیربرق نیز کج شده است.

وی تصریح کرد: در همان ساعات اولیه این اتفاقات با بسیج امکانات و نیروهای عملیاتی نسبت به رفع خاموشی‌، ترمیم و اصلاح شبکه‌های آسیب دیده اقدام شد.

مهرشاد خاطرنشان کرد: با توجه به سخت‌گذر بودن مسیرهای این مناطق امکان اقدام و عملیات فوری سلب و تیم‌های عملیاتی برق با توجه به داشتن تجهیزات بسیار اما نبود راه دسترسی مناسب اقدام اصلاحی و رفع به موقع خاموشی را به سختی انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به صورت شبانه‌روزی و با آمادگی کامل در صحنه حاضرند و برای خدمت به مردم شریف این منطقه و تامین برق پایدار لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha