۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰
کد خبر: 83881969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کلوپ: بعد از کرونا،‌ جشن می‌گیریم

۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰
کد خبر: 83881969
کلوپ: بعد از کرونا،‌ جشن می‌گیریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس گفت: وقتی این ویروس لعنتی رفت، در کنار هواداران، قهرمانی لیگ برتر را جشن می‌گیریم.

تیم فوتبال لیورپول دیشب در آخرین مسابقه خانگی این فصل خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس با نتیجه پنج بر سه مقابل چلسی به پیروزی رسید و رکورد شکست‌ناپذیری خود در مسابقات خانگی را حفظ کرد.

بازیکنان این تیم که از چند هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بودند، پس از پایان این بازی خانگی جام قهرمانی را بالای سر بردند. به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، هواداران لیورپول اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند اما به خانواده‌های بازیکنان، اعضای کادرفنی و برخی اعضای باشگاه لیورپول اجازه داده شده بود تا روی سکوهای ورزشگاه آنفیلد حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد جشن قهرمانی این تیم باشند.

یورگن کلوپ سرمربی موفق لیورپول پس از پایان بازی در گفت و گو با تلویزیون اسکای اسپورت اظهار داشت: پنج سال پیش وقتی به لیورپول آمدم، از هواداران خواستم بدون‌تردید تیم خود را باور کنند. هواداران بودند که ما را قهرمان کردند و از آنها خیلی تشکر می‌کنم. باید همه در کنار هم این قهرمانی را جشن بگیریم. وقتی این ویروس لعنتی رفت، خودتان را آماده جشن قهرمانی کنید.

وی افزود: چهار قهرمانی مهم به دست آوردیم و نمی‌توانم بیشتر از این به تیمم افتخار کنم. اهل عکس گرفتن نیستم اما با این چهار جام عکس یادگاری خواهم گرفت. متوقف نخواهیم شد. رقبای ما در خواب نخواهند بود و در فوتبال تضمینی برای موفقیت وجود ندارد بنابراین به تلاش ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha