۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵
کد خبر: 83853716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل قتل کودک ۹ساله در روستای جابان دماوند دستگیر شد

تهران – ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: عامل فوت پسر بچه ۹ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری در روستای جابان دماوند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسین فاضلی روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش اورژانس دماوند مبنی بر وقوع یک فقره فوت بر اثر تیراندازی در منطقه جابان ماموران انتظامی و پلیس آگاهی دماوند بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که پسر بچه ۹ ساله به علت اصابت گلوله به سینه مجروح و حین انتقال به اورژانس جان خود را از دست داده است، افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه از محل حادثه و با استناد به دلائل و شواهد موجود مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در باغات اطراف، یک نفر شناسایی و عملیات دستگیری وی آغاز شد.

این مقام مسئول بیان داشت: پس از دستگیری متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی با توجه به مستندات و قرائن محکم پلیس و بازپرس ویژه قتل، متهم لب به اعتراف گشود و به قتل بچه ۹ ساله اعتراف کرد که در این باره پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه خود را کشتن سگ‌های بلاصاحب اطراف ویلا دانسته است، خاطرنشان کرد: پس از تیراندازی اسلحه را به همراه ۷ فشنگ مربوطه توسط یکی از دوستانش مخفی می‌کند که در یک عملیات جداگانه پس از بررسی کشف و توقیف شد.

لازم به ذکر است، روستای جابان از جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان دماوند است.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha