۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83836926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نامجو مطلق‌: دیاباته مرخصی گرفت و رفت

۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83836926
نامجو مطلق‌: دیاباته مرخصی گرفت و رفت

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شیخ دیاباته به تازگی پدر شده و با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد از کادرفنی اجازه گرفت و راهی کشورش شد.

«مجید نامجو مطلق‌» در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا تیم جوانی است و با توجه به این که در گرمای اهواز ۹ نفره بازی کردیم فشار بدنی زیادی به استقلال وارد شد و در چند روز اخیر سعی کردیم از نظر روحی روانی بازیکنان را آماده سازیم.

وی افزود: در ۴۵ دقیقه اول بازی با فولاد طبق آمار، ۵۲ درصد بازی را در اختیار داشتیم، ۲۰۰ پاس دادیم اما با اتفاقاتی که پیش آمد شکست خوردیم. گذشته را فراموش کرده‌ایم و به آینده فکر می ‌کنیم تا بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت و انگیزه زیاد حضور خواهیم داشت.

نامجو مطلق‌ تصریح کرد: در شرایطی که مسابقات هر چهار روز برگزار می‌شود باید از تمام بازیکنان خود استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برد در دیدار مقابل سایپا می‌تواند تیم را به شرایط عادی برگرداند، استقلال تیم بزرگ و با سابقه‌ای است و این تجربه‌ها را در گذشته پشت سر گذاشته است.

نامجو مطلق در مورد بازگشت دیاباته به فرانسه، مطلق‌اعلام کرد: شیخ دیاباته به تازگی پدر شده و او اعلام کرد در بند قراردادش مرخصی وجود دارد و اگرچه فرهاد مجیدی در ابتدا با این موضوع مخالفت کرد اما چون او از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشت با این درخواست موافقت کرد و قرار است این بازیکن پایان هفته به تمرینات استقلال بازگردد.

وی افزود: ما تلاش خود را خواهیم کرد تا در هفته‌های آینده حداکثر امتیازات را کسب کنیم اما برخی مسائل به ما ارتباطی ندارد.

تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپا روز دوشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha