برگزاری مجازی برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در فارس

شیراز-ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان استان برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی امسال در فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رضایی سه‌شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: در ویژه برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی(ششم تا دوازدهم تیرماه) در این استان پاسخ به شبهات جامعه و مردم خصوصا جوانانی که می گویند چرا با آمریکا ارتباط نداریم در قالب تولید فیلم، عکس و مسابقات در فضای مجازی یکی از اولویت های برنامه های امسال این ایام است.

وی ادامه داد: تیزرهای تبلیغات و محتوایی در قالب نشست‌ها، میزگردها و موضوعات روز در سطح جهان، چاپ بروشور و پوستر در سطح شهر، راه‌اندازی هشتگ‎ نمیتوانم نفس بکشم، برگزاری ۱۵۰ نشست حضوری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ساخت کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی توسط مردم، نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی و برگزاری نمایشگاهی با عنوان (ایران بزرگترین قربانی تروریست) از جمله برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سطح استان فارس است.

رضایی عنوان کرد: نشست روحانیون شاخص و تاثیرگذار در مصلی‎های نمازجمعه و مسجد شهدا و همچنین مجتمع فرهنگی و رفاهی شاهچراغ(ع) شیراز نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

این مسوول گفت:‌مزدوران خود فروخته ای که در زمان اغتشاشات ایران و تخریب اموال عمومی پرچم حمایت از حقوق بشر بالا برده بودند اکنون در پی به خاک و خون کشیده شدن مردم آمریکا چرا در سکوت خبری فرورفته اند،دلیل این رویکرد کاملا متضاد جیره گرفتن این قشر از آمریکا و غرب است.

رضایی اعتراضات کنونی شهروندان آمریکایی را نه تنها به دلیل نژادپرستی بلکه بخاطر دروغگویی سردمدان این کشور دانست و ادامه داد: امروز دنیا با چهره منفور سردمداران آمریکا بیشتر آشنا شده در صورتی که در گذشته به دلیل تبلیغات وسیع بسیاری از مردم دنیا به اشتباه باور کرده بودند که آمریکا پرچمدار دفاع از حقوق بشر است.

وی با تاکید بر اینکه امروز اعتراضات در آمریکا تنها بخاطر نژادپرستی سردمداران این کشور نیست گفت: مطالبات مردم آمریکا نیز تغییر محسوسی پیدا کرده است بنحوی که تغییر موضع رئیس جمهوری این کشور و پسر او را شاهد هستیم که حتی معترضان را به حیوان تشبیه کرده اند.

وی افزود: خودفروختگان داخلی و خارجی در زمان اغتشاشات ایران همواره اعلام می کردند که پلیس ایران در برخورد با اغتشاشگران بد عمل کرده در صورتی که این ادعا با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما سازگاری ندارد اما اکنون در حالی که سردمداران آمریکا و پلیس این کشور رفتار بسیار بدی با معترضان در آمریکا دارند اما همین قشر نه تنها هیچ نقدی به آنها وارد نمی دانند بلکه از این کشتار حمایت هم می کنند.

رضایی در ادامه نوع رفتار و موضع‌گیری امروز آمریکایی‌ها در برابر کشور ما از جمله چراغ سبز نشان دادن را نوعی فریب دانست و گفت: هرگز نباید فریب سردمداران دروغگو این کشور را خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha