۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 2243
کد خبر: 83831078
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 شورای حل اختلاف در سیمین دشت فردیس راه اندازی می شود

کرج-ایرنا-دادستان عمومی و انقلاب استان البرز گفت: برای رسیدگی به مشکلات کارگران و کارفرمایان، شعبه شورای حل اختلاف در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس راه اندازی می شود.

حسن مددی روز سه شنبه در دومین روز از هفته قوه قضاییه در نشست با صنعتگران شهرک سیمین دشت فردیس افزود: در این بازدید تصمیم گرفته شد که یک شعبه شورای حل اختلاف به عنوان مطالبه صنعتگران  در شهرک صنعتی سیمین دشت فعال کنیم.

وی توضیح داد: تمام مباحث کارگری و کارفرمایی و اموراتی که مربوط به صنعت وجود دارد در همین شهرک در یک شعبه اختصاصی رسیدگی می شود و دستگاه قضایی آمادگی دارد با استقرارشعبه شورای حل اختلاف مسایل و مشکلات در این شهرک رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: مشکلات شهرک به دست نیروهای متخصص در زمینه حقوقدان و نمایندگان دستگاه قضایی مرتفع شود و امیدوارم در همین ماه جاری با استقرار شعبه شورای حل اختلاف برای حل مشکلات بخش صنعت و شهرک صنعتی سیمین دشت قدم برداریم .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: با حل مشکلات مربوط به این دستگاهها و صنعت در ادارات دولتی و سازمان هایی که وجود دارد گامی را در جهت جهش تولید که شعار سال و مورد تاکید مقام معظم رهبری به صورت عملی برداریم و شاهد شکوفایی تولید و صنعت شود.

وی از دیگر مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان را  نبود تصفیه خانه فاضلاب در  شهرک صنعتی سیمین دشت برشمرد و افزود: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی سیمین دشت قرار شد تا با کمک فرمانداری فردیس و استانداری البرز اقدام لازم به عمل آید.

دادستان مرکز البرز اظهار داشت : با احداث این تصفیه خانه  از پساب شهرک صنعتی برای بخش های مختلف صنعتی، نیروگاه  استفاه می شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی از چند واحد تولیدی صنعتی در سیمین دشت بازدیدشد که جز شرکت های موفق در بخش تولید مواد دارویی،آرایشی و بهداشتی و شیمی ساختمان می باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha