۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83817504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبهه خلق فلسطین:‌ امارات سیاست‌های اسرائیل را اجرا نکند

تهران-ایرنا- «جبهه خلق برای آزادی فلسطین» از گروه های چپ گرای مقاومت، روز چهارشنبه در بیانیه ای، امارات متحده عربی را «پدرخوانده» عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها توصیف و تاکید کرد که ابوظبی نباید سیاست‌های توطئه‌آمیز اسرائیل و آمریکا در منطقه را اجرا کند.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»،‌ این جبهه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد،‌ اصرار دولت امارات در عادی‌سازی روابط با اسرائیل نشانگر آن است که این کشور ناظر و مجری سیاست‌های توطئه‌آمیز اسرائیل و آمریکا در منطقه عربی است.

دومین هواپیمای اماراتی روز گذشته (سه‌شنبه) به بهانه حمل کمک‌های پزشکی برای فلسطینی‌ها وارد تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی شد.

طبق این بیانیه،‌ افزایش روابط میان امارات و اسرائیل تا حد پروار مستقیم هواپیماها میان دو طرف،‌ به معنای ضربه زدن به آرمان فلسطین و فداکاری‌های مردم فلسطین و امت عربی است.

در این بیانیه آمده است: امارات با ادامه عادی‌سازی روابط به طور علنی و غیرعلنی می‌خواهد خود را «پدرخوانده» عادی‌سازی روابط با اشغالگران نشان دهد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین از مردم آزاده کشورهای عربی به ویژه مردم امارات و همه جریان‌های آزادی‌بخش عربی خواست که در برابر جنایت عادی‌سازی روابط بایستند.

امارات متحده عربی روابط سیاسی رسمی با رژیم اسرائیل ندارد اما طبق اعلام گزارش‌ها این کشور تماس‌های غیرعلنی با تل آویو دارد.

امارات طی ماه‌های اخیر با سوءاستفاده از بحران کرونا،‌ دو بار به بهانه انتقال کمک‌های پزشکی به فلسطینی‌ها پرواز مستقیم به تل‌آویو داشت.

دومین هواپیما از ابوظبی به مقصد فلسطین اشغالی به پرواز درآمد و با هماهنگی مستقیم با رژیم صهیونیستی در تل آویو به زمین نشست.

اولین هواپیمای اماراتی وابسته به شرکت هواپیمایی «الاتحاد» نیز اواسط ماه مه برای نخستین بار  از ابوظبی وارد فرودگاه «بن گوریون» شد.

این هواپیما حامل تجهیزات پزشکی برای تشکیلات خودگردان فلسطین بود اما تشکیلات خودگردان از دریافت آن خودداری و دلیل آن را عدم هماهنگی با  خود عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha