سهم دستگاه‌های مختلف از بودجه ۶ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریالی استان یزد مشخص شد

یزد- ایرنا- سهم دستگاه‌های مختلف استان یزد از بودجه ۶ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریالی استان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه با حضور مسئولان این دستگاه‌ها و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد میزان اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های مشمول نظام بودجه هزینه‌ای استانی را بیش از ۲ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال ذکر کرد که در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
محمدرضا نبی افزود: با متمرکز شدن اعتبار اداره کل حفاظت محیط زیست استان تعداد دستگاه‌های مشمول بودجه استانی از ۲۴ به ۲۳ دستگاه کاهش یافته است.
وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان مکلفند اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص)، نیروی وظیفه، طرحی و سایر نیروها را به نحوی تامین کنند که کسری اعتبار تا پایان سال وجود نداشته باشد.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد جمع کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان را بیش از ۳ هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: توزیع این اعتبار با توجه به الزامات قانون بودجه و ابلاغیه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صورت می‌گیرد.
نبی اولویت تخصیص اعتبار را طرح‌هایی عنوان کرد که تا پایان سالجاری تکمیل می‌شود و طرح‌های مورد توافق بین مقامات استان و کشور را نیز مشمول این ملاحظات در توزیع بودجه عمرانی ذکر کرد.

در این نشست پیشنهاد توزیع اعتبار هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان از سوی اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha