۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 2100
کد خبر: 83814729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه ۲۳خرداد در تمام شهرهای فارس برگزار می‌شود

شیراز- ایرنا- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: نماز جمعه این هفته (بیست و سوم خراد ۹۹) در تمام شهرستان‌های این استان شامل ۳۶ شهرستان و مشتمل بر ۷۶ شهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، دوشنبه بیان داشت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا فقط در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، نمازجمعه اقامه نخواهد شد اما در شهرهای با وضعیت سفید و زرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روز بیست و سوم خرداد ماه جاری نمازجمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در فهرست شهرهای قرمز که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ابلاغ و ارسال کرده است، نام هیچ شهر و شهرستانی در استان فارس وجود ندارد به همین سبب جمعه پیش رو در ۷۶ شهر این استان نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ملک‌مکان ادامه داد: این موضوع در باره شهرستان‌های جهرم، فسا، مرودشت، لارستان و گراش و توابع آنها که هفته گذشته نماز جمعه در این مناطق اقامه نشد نیز صادق است.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس با بیان اینکه نماز جمعه گذشته (شانزدهم خرداد) در شهر شیراز با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، از استقبال و همراهی مردم در این زمینه تقدیر کرد.

ملک‌مکان همچنین از نمازگزاران درخواست کرد برای شرکت در نمازعبادی سیاسی جمعه، در منزل وضو گرفته و با به همراه داشتن مُهر، سجاده شخصی، ماسک و دستکش در نماز جمعه حضور یابند.

در نماز جمعه شانزدهم خرداد ۹۹ تنها ۵۹ شهر فارس از جمله کلان‌شهر شیراز در زمره شهرهای با وضعیت سفید بودند.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر امروز (نوزدهم خرداد ۹۹) تعداد ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۷۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان این بیماری در کشور به هشت هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha