۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 2256
کد خبر: 83813454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازتاب نبرد توییتری سفارت خانه های ایران و آمریکا در چین در گلوبال تایمز

پکن-ایرنا- "گلوبال تایمز" روزنامه ارگانی حزب حاکم چین امروز یکشنبه پاسخ قاطع سفارت ایران در پکن به سفارت آمریکا در خصوص مسایل اقتصادی و سیاسی منتشر کرد.

به گزارش ایرنا از گلوبال تایمز، سفارت ایران در چین در پاسخ به انتقاد سفارت آمریکا از وضعیت اقتصادی ایران، در شبکه اجتماعی ویبو خاطر نوشت: آمریکا بهتر است راهی برای برون رفت از چالش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود پیدا کند.

واکنش سفارت ایران در چین به سفارت آمریکا پس از آن صورت گرفت که این سفارتخانه در شبکه اجتماعی "ویبو" که توییتر چین خوانده می شود از برنامه ایران برای حذف صفر از واحد پول ملی انتقاد کرد و به کنایه نوشت که «آفرین مشکلات حل شد».

سفارت ایران اما در واکنش به این انتقاد توئیت کرد: راه حل آمریکا برای فرار از مشکلات و بحران های اقتصادی انتشار دیوانه وار اسکناس است همانطور که برای مقابله با کرونا نیز راه حلش خروج از یک سازمان جهانی بود.

در جوابیه سفارت ایران در پکن همچنین خاطر نشان شده است که برای آمریکا راه حل مقابله با تبعیض نژادی، زانو زدن روی گردن است و در ادامه ویدیویی نیز از هل دادن یک معترض سالمند در آمریکا توسط دو مامور پلیس منتشر شده است.

روزنامه گلوبال تایمز چین می نویسد که انتقادهای ذی ربط به دلیل اینکه در شبکه اجتماعی ویبو از محبوب ترین و پرخواننده ترین رسانه های اجتماعی کشور منتشر شده ، مورد توجه زیادی از سوی کاربران چینی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha