نماینده ولی‌فقیه در قم:آمریکا در مسیر سرنگونی حرکت می‌کند

قم-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اشاره به وضعیت داخلی آمریکا، گفت: آمریکای جنایتکار بیش از گذشته به سمت افول و سرنگونی خودش حرکت می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی  در این پیام  اضافه کرد:ه است:‌ انقلاب اسلامی وارد گام دوم خود شده و به اعتراف تحلیلگران بزرگ جهان مسیر روشنی را برای آینده خود ترسیم کرده است. انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تاریخ بوده و سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

امام‌جمعه قم همچنین با اشاره به  سالگرد رحلت امام(ره) اظهار داشت: امام راحل با مقاومت و هدایت‌های خود و با داشتن مرجعیت فقهی، فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و  عبادی اسلام ناب را زنده کرد.

سعیدی یادآور شد: امام راحل در عصر سرد حکومت‌های دین‌ستیز و بی‌رحم جهانی پرچم دین‌داری و استکبارستیزی را با تکیه‌بر حمایت از مستضعفان برافراشته نمود.

نماینده ولی‌فقیه در قم ابراز کرد: در دامن انقلاب اسلامی مردم پاک‌طینت ایران انقلاب خود را بر اساس دین‌داری و خردورزی بنا کردند که حاصل آن تربیت انسان‌های بزرگی چون سردار قاسم سلیمانی است.

وی اظهار داشت: در این روز تاریخی باید به روح بلند تمام کفن پوشان حادثه ۱۵ خرداد و روزهای بعدازآن درود بفرستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha