۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 83807326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ ویلای غیرمجاز در لواسانات تخریب شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبر: 83807326
۲ ویلای غیرمجاز در لواسانات تخریب شد

تهران- ایرنا- رئیس اداره جهاد کشاورزی شمیرانات اعلام کرد: ۲ ویلای غیرمجاز در روستاهای کندسفلی و هنزک بخش لواسانات در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شد.

مسعود ایلکا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات تخریب در راستای احکام قطعی صادره از محاکم قضایی مستند به ماده ۳ قانون حفظ کاربری با حضور قاضی اجرای احکام کیفری دادگاه بخش، عوامل نیروی انتظامی کلانتری ۱۶۶ لواسان و پرسنل اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای احکام مذکور مساحتی بالغ بر ۶۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان آزادسازی شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین یک مورد دیوارکشی و یک اسکلت غیرمجاز نیز حسب دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در اراضی روستای سبو از توابع بخش لواسانات شهرستان شمیرانات نیز تخریب شد.

به گفته ایلکا، از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ مورد حکم قلع و قمع در مساحت ۴۵ هزار متر مربع با ارزش ریالی ۱۳۵۰ میلیارد ریال تخریب شد.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران دارای هفت هزار و ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی و تولید سالانه ۱۲۹ هزار تن محصول دامی و کشاورزی در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha