۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۰
کد خبر: 83802224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قول مساعد فرماندار یزد برای کمک به تکمیل طرح‌های بیمارستان شهید رهنمون

یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: هرگونه همکاری بین ادارات را مجدانه پیگیری و برای اجرای طرحهای نیمه‌تمام در بیمارستان شهید رهنمون یزد اقدام خواهیم کرد.

سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان دولتی شهید دکتر رهنمون یزد افزود: لازم است از زحمات خالصانه کادر درمانی این مرکز صمیمانه قدردانی نمایم که در زمان شیوع کرونا، از جان مایه گذاشته و به یاری مردم شتافتند.

وی از همکاری های ضروری برای حل بعضی از مشکلات گفت و افزود: هرگونه همکاری بین ادارات را مجددانه پیگیری و جهت اجرای طرحهای نیمه تمام اقدام خواهیم کرد. 

فرماندار یزد پس از نشست با مسئولان این مرکز درمانی، از چند بخش درمانی بازدید و از زحمات خالصانه کادر درمان تشکر و قدردانی کرد. 

 دکتر محمد حسین دهقانی، رییس بیمارستان نیز با تشکر از حضور فرماندار و معاونین ایشان در این مرکز درمانی گفت: امیدواریم این دیدار و دیدارهای آینده بتواند دستاوردهای مهمی برای ارائه خدمت هر چه بهتر به نیازمندان به همراه داشته باشد.

 وی اظهار داشت: ساخت و تکمیل پارکینگ بیمارستان، ساخت همراه سرای بیمار و خرید تجهیزات پزشکی از جمله مواردی است که انتظار می‌رود فرماندار با معرفی خیرین به این مرکز درمانی در روند اجرایی آنها گام بردارد. 

 به گزارش روابط عمومی این بیمارستان، فرماندار یزد پس از حضور در بخش های درمانی آی سی یو ۱و۲، سی سی یو،دیالیز، آی سی یو امام رضا ( بستری کرونا) و طب ایرانی، با کارکنان و کادر درمانی دیدار و از آنان به جهت ارائه خدمات دلسوزانه بالینی، تشکر و قدردانی کرد. 

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha