۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 83792886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در بروجرد جمع آوری شد

بروجرد – ایرنا – مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: خیرین بروجردی از ابتدای ماه رمضان تاکنون برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۴۳۰ میلیون ریال کمک کردند.

توکل شاکرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود که با کمک های خیرین مبالغی جمع آوری می شود.

وی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا جشن گلریزان برگزار نشد و کمک های خیرین به صورت غیر حضوری جمع آوری شد تا با این مبالغ نقدی و مددکاری هایی که صورت می گیرد تعدادی از زندانیان به آغوش خانواده بازگردند.

شاکرمی با اشاره به این که در شهرستان بروجرد ۵۹ زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد گفت: از این تعداد ۴۷ زندانی بدهکارمالی، هفت نفر بدهکار مهریه و نفقه و چهار زندانی هم بر اثر حادثه تصادف زانندگی در زندان هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان اظهار کرد: کل بدهی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد ۵۵ میلیارد ریال است که اگر خیرین ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی کنند مابقی را از طریق مدد کاری انجام خواهیم داد و این تعداد زندانی به آغوش خانواده بازمی گردند.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون خیرین بروجرد ۴۳۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرده اند و ۲ نفر از زندانیان بدهکار مالی که آقا بودند از زندان آزاد شده اند.

شاکرمی اضافه کرد: تقاضا داریم خیرین هر آنچه در توان دارند برای آزادی این زندانیان کمک کنند تا در روزهای باقیمانده از ماه رمضان تعداد بیشتری از زندانیان آزاد شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: خیرینی که سنوات گذشته در امر پسندیده کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر حضور داشته اند همچنان ما را برای آزادی این زندانیان یاری دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha