۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83790595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: ثبات سیاسی و اجتماعی کشور زمینه‌ساز پایداری قوانین است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ثبات قوانین را اصلی اساسی برای بهبود فضای کسب و کار و تولید برشمرد و گفت: ثبات سیاسی و اجتماعی زمینه ساز این مساله در کشور است.

احمد همتی روز یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوص در اتاق بازرگانی استان سمنان به ضرورت وضع قوانین به نفع تولید تاکید کرد و افزود: اگر قوانینی تصویب می‌شود و بعد از مدتی تبصره می‌خورد به خاطر تغییر شرایط در کشور است.

وی بیان کرد: این تغییر شرایط در کشور از بُعد سیاسی و اجتماعی نشات می‌گیرد که در کمتر جایی از دنیا وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش شود کشور در تمام زمینه‌ها به ثبات برسد، که پس از آن ثبات در قوانین نیز به وجود می‌آید.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در زمینه میدان داری بخش خصوصی، ابراز داشت: میدان فعالیت این بخش را حاکمیت تعریف و ایجاد می‌کند و باید میدانی مناسب را برای آنان فراهم کرد.

همتی تصریح کرد: بخش‌های مختلف در کشور در کنار مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با مسائلی مانند سوء مدیریت و سوء استفاده‌ از موقعیت‌ها مواجه است که تلاش‌ها باید برای مهار و یا اصلاح این موارد باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوء رفتارهایی در داخل سبب مشکلات برای ملت ایران اسلامی در سطح بین‌المللی شده و فشار مضاعفی بر اقتصاد و تولید وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش هماهنگی داخل کشور برای رفع مشکلات اقتصادی در بخش‌های مختلف از جمله تولید لازم است.

همتی با اشاره به بودجه ۹۹ کشور، اضافه کرد: فشار به واحدها و بنگاه‌های تولیدی برای اخذ مالیات در راستای تحقق درآمدهای بودجه ۹۹ اشتباه است و تاثیر بسیار منفی در این شرایط رای تولید کشور دارد.

وی تاکید کرد: در حین حال، باید همکاری بین دولت و بخش خصوصی انجام شود، برخی از واحدها توان پرداخت مالیات را دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان سمنان فراهم بوده و تنها هماهنگی بین بخشی برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید لازم است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha