۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 83776763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری باند سارقان و سایل خودرو در فردیس 

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 83776763
دستگیری  باند سارقان و سایل خودرو در فردیس 

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای خودرو و وسایل داخل خودرو در شهرستان فردیس خبرداد.

سردارعباسعلی محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات آن در شهرستان  فردیس شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
ماموران پلیس  در بررسی های اولیه متوجه شدند که سارقان در گروه های ۲ نفر در ساعات مختلف شبانه روز خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با استفاده از شیوه های کلاف کردن در خودرو و استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت آن ها می کنند.
با تلاش های شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی در نهایت موفق به شناسایی هر ۲ سارق شدند و با بررسی سوابق آن ها مشخص شد، نامبردگان از سارقان حرفه ای و سابقه دار سطح استان البرز  هستند.
 محمدیان خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را در شهرستان فردیس  شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیرو  ابتدا منکر هرگونه انجام سرقت بودند اما پس از مواجهه با مستندات دقیق پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام ۴۷ فقره سرقت خودرو و ۴۰۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اقرار کردند.
وی افزود: تاکنون  ۴۴۷ مالباخته اعلام شکایت که همه آن ها نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که تعداد بسیار زیادی از این خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده اند، به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت از عموم شهروندان خواست، ضمن توجه جدی به هشدار های پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کنند و همچنین وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha