۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
کد خبر: 83763917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در زاهدان

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
کد خبر: 83763917
کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در زاهدان

زاهدان- ایرنا- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف مقادیری قابل توجه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در شهر زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه چند فرد سودجو اقدام به احتکار مقادیری قابل توجه‌ای اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در یک انبار کالا در شهرستان زاهدان کرده‌اند موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از این انبار، تعداد زیادی اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده شامل ۴۰۰ بسته ۱۰۰ عددی دستکش یکبار مصرف پلاستیکی، ۱۸۰ بسته ۱۰۰عددی پد الکلی،۲ هزار و ۸۸۰ بسته ۵۰ عددی چوب معاینه پزشکی(آبسلانگ) و ۳ هزارو ۶۰۰جفت دستکش لاتکس خانگی را کشف کردند.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این مقدار کالای احتکاری ۷۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ضمن پلمب این محل، سه فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
سردار طاهری اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پلیس سیستان و بلوچستان طرح شناسایی انبارهای احتکار کالا و لوازم بهداشتی را در دستور کار قرار داده و با افرادی که قصد سودجویی از شیوع این ویروس و شرایط بحرانی به وجود آمده را دارند به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha