۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۱۱
کد خبر: 83756844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک سرمایه گذاری مطمئن با حداقل ٢٠ درصد سود

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۱۱
کد خبر: 83756844
یک سرمایه گذاری مطمئن با حداقل ٢٠ درصد سود

تهران - ایرنا - هفتاد و سومین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه به منظور معرفی ظرفیت‌های صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آوید، در فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران؛ سلمان خادم‌المله، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین به عنوان مدیر و سبدگردان این صندوق با اشاره به تجربه موفق عرضه سهام هلدینگ سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در هفته گذشته، گفت: این صندوق با مدیریت حرفه‌ای و کارآمد چشم‌انداز روشنی خواهد داشت.

وی با اشاره به این که این صندوق‌ سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت در فرابورس ایران قابل معامله و حداقل سود آن نیز ۲۰ درصد است، گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، مانند صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر صدور و ابطال هستند، ولی مشابه یک سهم در بازار سرمایه معامله و قیمت آن در نتیجه عرضه و تقاضا مشخص می‌شود.

مدیرعامل تامین سرمایه امین، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه یکم آوید را اولین صندوق مبتنی بر صدور و ابطال که در فرابورس معامله می‌شود، دانست و گفت: معاملات ثانویه صندوق آوید از طریق فرابورس امکان‌پذیر است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها و یا از طریق سیستم معاملات برخط، واحدهای این صندوق را بخرند.

وی از مزایای این صندوق را سود روزشمار حداقل ۲۰ درصد دانست و گفت: همچنین داشتن بازارگردان، امکان انجام معاملات واحدها به صورت آنلاین، شفاف‌بودن نیز از دیگرویژگی های مثبت این صندوق است.

خادم المله ادامه داد: امروز هر واحد صندوق گنجینه یکم آوید ۱۰، ۲۷۱ ریال کشف قیمت شد و از فردا معاملات این صندوق در نماد گنجین شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین در ادامه تصریح کرد که حداقل سرمایه صندوق ۱۰۰ میلیارد ریال است و ارزش اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری نیز ۱۰هزار ریال است.

به گفته وی تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار ۱۰۰ میلیون واحد است،  همچنین بازارگردان این صندوق شرکت تامین سرمایه امین است که نخستین شرکت تامین سرمایه بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود.

در ادامه سیدعلی تقوی،  مدیر دارایی و سرمایه‌گذاری تامین سرمایه امین نیز در نشست ویژه صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه یکم آوید گفت:با توجه به پیش‌بینی استقبال از واحدهای صندوق گنجین درخواست داده‌ایم سقف صندوق از ۱۰۰ میلیارد تومان به یک هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی افزود: خالص ارزش دارایی‌های این صندوق حدود ۱۳.۵ میلیارد تومان است و میانگین بازدهی سالانه آن حدود ۳۷ درصد بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha