۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83750294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶.۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و بازسازی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

شهرکرد- ایرنا- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۶ هزار و ۳۵۴ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و بازسازی در این استان پرداخت شده است.

مهدی مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان تسهیلات در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان به‌ منظور برای مقاوم‌سازی ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد غیرمقاوم پرداخت شد.

وی افزود: هم‌اینک ۸۳ هزار و ۳۲۰ واحد مسکن روستایی در  استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون ۴۱ هزار و ۵۲۰ واحد برابر حدود ۵۰ درصد واحدهای روستایی چهارمحال و بختیاری مقاوم‌سازی شده است.

وی یادآور شد:۵۷ هزار واحد مسکونی در استان با استفاده از تسهیلات بهسازی و بازسازی با بهره‌مندی ۲۲۸ هزار نفر، مقاوم‌سازی شده است.

مرادی، با اشاره به سهمیه ۲ هزار و ۴۴۰ واحدی ساخت مسکن محرومان در استان اظهار داشت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره و ۶۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۳۱ مرداد پارسال‌ عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

این تعداد واحد مسکونی باید در مدت یک سال ساخته، بهره‌برداری و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha