۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83726275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر واحدهای صنفی در استان بوشهر تشدید شد

۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
کد خبر: 83726275
نظارت بر واحدهای صنفی در استان بوشهر تشدید شد

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نظارت و بازرسی از واحد های صنفی مجاز به فعالیت برای رعایت دقیق اصول بهداشتی تشدید شد.

سید حسین حسینی روز سه شنبه با اشاره به ضرورت ادامه تعطیلی صنف‌های غیر ضروری تا پایان ۱۵ فروردین ماه جاری افزود: در اجرای تصمیم ستاد مبارزه با کرونا نظارت مستمر و پیوسته بر واحدهای صنفی ضروری مانند سوپر مارکت‌ها، میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر صنوف تامین کننده مواد غذایی و داروخانه‌ها به منظور رعایت ضوابط بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا بصورت مستمر و روزانه در قالب گشت‌های مشترک بازرسی آغاز شده‌است.

وی بیان کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی  مانند استفاده از محلول ضدعفونی کننده و گذاشتن دستکش پلاستیکی یکبار مصرف (در صورت نبود دستکش استفاده از کیسه فریزری) برای مشتریان در ورودی واحدهای صنفی الزامی و درصورت رعایت موارد بهداشتی از سوی واحدها با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
حسینی ادامه داد: متصدیان واحدهای صنفی هنگام فعالیت باید از ماسک و دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی کننده به طور مداوم استفاده کنند تا سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازند.
وی اضافه کرد: استفاده از دستگاه کارت خوان برای  جلوگیری از آلودگی، ضد عفونی کردن مداوم محیط فروشگاه از دیگر نکات ضروری است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی بویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام خرید مراتب را به تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی  این سازمان گزارش کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha