۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 83722813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت درکرج 

۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰
کد خبر: 83722813
دستگیری  سارقان حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت درکرج 

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای  خودرو و لوازم داخل خودرو با ۵۰ فقره سرقت درشهرستان کرج خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده های متعدد سرقت خودروهای  پژو۴۰۵ و پژو پارس به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 ماموران با کاراطلاعاتی گسترده  پلیسی  ۲ نفر از سارقان سابقه دار که  در اطراف کرج ساکن هستند  را شناسایی و زیرنظر قرار دادند.
این افراد  در اواخر شب گذشته سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق کرج مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
سردار محمدیان گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شدند اما در مواجه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اقرار کردند که نیمه های شب با یک دستگاه خودرو پراید به کرج آمده و خودروهایی که در حاشیه خیابان پارک و از سیستم ایمنی مناسبی برخوردار نبودند را شناسایی و پس از سرقت، خودروها را به حاشیه شهر منتقل و قطعات آن را به سرقت برده و سپس رها می کردند.
وی با بیان این که متهمان به ۵۰ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو اعتراف کرده اند گفت: ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است .
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: تا کنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha