۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶
کد خبر: 83714361
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بوکسور المپیکی ایران: به آرزویم رسیدم

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶
کد خبر: 83714361
بوکسور المپیکی ایران: به آرزویم رسیدم

تهران- ایرنا- بوکسور المپیکی ایران، گفت: حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان برایم افتخار بزرگی است و خوشحالم که نخستین المپین استان سیستان‌وبلوچستان در این رویداد مهم هستم و به آرزوی خود رسیدم.

«دانیال شه‌بخش» موفق شد در مسابقات گزینشی المپیک که در کشور اردن برگزار شد با ارائه مبارزاتی تماشایی در وزن ۵۷ کیلوگرم به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یابد.

وی در این خصوص به ایرنا، گفت: چهار مبارزه سخت داشتم  و از عملکردم راضی هستم. هرچند معتقدم توان پیروزی برابر نماینده مطرح قزاقستان را هم داشتم. در کل هدفم رسیدن به المپیک بود که خدا را شکر به این افتخار بزرگ دست یافتم.

شه‌بخش در خصوص اینکه اولین ورزشکار تاریخ استان سیستان‌وبلوچستان است که به المپیک می‌رسد، توضیح داد: این موفقیت، مسوولیتم را چند برابر می‌کند. خیلی خوشحالم با رسیدن به المپیک، براس استانم افتخار آفرینی کرده و موجب شادی مردم شدم.

بوکسور جوان کشورمان ادامه داد: حق تیم ایران کسب بیش از دو سهمیه بود که متاسفانه داوران با رای عجیب خود، حق «امید احمدی‌صفا» را پایمال کردند. او بوکسور توانمندی است و هیچ چیز از ارزش‌هایش کم نشد.

وی گفت: تیم خوب و متحدی داریم که همه با هم برای رسیدن به المپیک تلاش کردند و مزد زحماتمان را هم گرفتیم. از حالا تمرکزم به ارائه مبارزاتی خوب و موفقیت در المپیک معطوف است تا بتوانم توان بوکس ایران را بار دیگر اثبات کنم.

شه‌بخش تصریح کرد: امیدوارم مسوولان ورزش کشور از فدراسیون بوکس و تیم ملی حمایت کنند تا در المپیک هم موفق باشیم. در نهایت نیز قدردان زحمات رییس فراسیون و کادر فنی هستم که در چند ماه گذشته، تمام توان خود را برای پیروزی تیم به کار گرفتند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha