۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 83711345
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارت بر واحدهای نانوایی در بروجرد آغاز شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶
کد خبر: 83711345
طرح نظارت بر واحدهای نانوایی در بروجرد آغاز شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: گشت مشترک نظارت، بازرسی و شناسایی واحدهای خبازی‌های این شهرستان آغاز شد.

 حمیدآزادبخت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه‌ و پیشگیری از ویروس کرونا با هماهنگی فرمانداری بروجرد طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای خبازی آغاز شد.

وی اظهارداشت: در این راستا اکیپی متشکل از ۴۰ نفر در قالب تیم های ۴ نفره رییس و کارشناسان بازرسی صمت ،شرکت غله،مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و سایر دستگاههای کار نظارت و ارتقاع سطح بهداشت نانواییها را برعهده دارند.

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: با تقسیم بندی شهر بروجرد بازرسی و نظارت بر خبازان و توزیع آرد روستایی تحت پوشش قرار گرفت که در این گشت مشترک تعداد ۳۵ پرونده که تخلفاتی از قبیل کم فروشی ،عدم رعایت بهداشت،تعطیلی خودسرانه،آرد خارج از شبکه تشکیل  شد.

 آزادبخت اضافه کرد: واحدهای متخلف در نخستین روز اجرای این طرح به پرداخت ۲۷۰ میلیون ریال اجریمه محکوم شدند.

وی ادامه داد: پرونده این واحدها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با تاکید براینکه شهروندان بروجردی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند،یادآور شد: برای پیشگیری از ویروس کرونا همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی و استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی هستند.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۳۰۰ واحد نانوایی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha