ناوگان اتوبوسرانی پایتخت روزانه ۴ بار ضدعفونی می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای رعایت نکات بهداشتیٰ حداقل چهار نوبت در روز ناوگان اتوبوسرانی ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش روز سه شنبه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ محمود ترفع در این باره اظهار داشت: همکاری و همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از وسایل بهداشت شخصی از جمله ماسک و دستکش هنگام استفاده از اتوبوس مهم ترین عامل پیشگیری از شیوع بیماری است.

وی با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی با وجود کاهش نسبی مسافران به دلیل شیوع بیماری همچنان اصلی ترین و مهم ترین وسیله جابجایی مردم تهران محسوب می شود، گفت: مردم تهران برای سفرهای درون شهری خود هنوز استفاده از اتوبوس را ترجیح می دهند و از این وسیله به منظور ترددهای روزانه خویش استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، افزود: تمام تلاشمان را به عمل آورده ایم تا با بکارگیری ناوگان به اندازه مورد نیاز، به نحوی عمل کنیم تا هم شهروندان در استفاده از اتوبوس کمتر دچار زحمت شده و احساس آرامش کنند و هم به تعداد مورد نیاز اتوبوس به کار گرفته و به خطوط اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه تلاشمان را می کنیم تا مسافران در اتوبوس ها تا جای ممکن روی صندلی بنشنید یا به راحتی بایستند، اظهار کرد: البته فراموش نکنیم تقاضای استفاده از ناوگان در خطوط پر مسافری مانند خط یک بی آرتی در مسیر آزادی تا چهار راه تهرانپارس، همچنان بالاست و شاهد حجم بالای مسافر در این خط و دیگر خطوط بی آرتی هستیم.

 ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha