۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 83707414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار سبزوار: اصناف ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند

سبزوار- ایرنا- فرماندار ویژه سبزوار گفت: اصناف شهرستان ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و رعایت نکات ایمنی و اصول بهداشتی هستند.

احمد برادران روز دوشنبه در نشست مسوولان اجرایی شهرستان سبزوار افزود: در صورتی که شهروندان و اصناف موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت و اجرا نکنند ناچار به تعطیلی بازار هستیم.
وی ادامه داد: با اینکه رونق بازار و اقتصاد واحدهای تولیدی اهمیت دارد اما در شرایط کنونی سلامت نظام  اجتماعی اولویت اصلی کشور است.
وی گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخی مکان‌های پر ازدحام و شلوغ همچون بقاع متبرکه، سالن‌های غذاخوری، باغ تالارها و همچنین همایش‌ها و تجمع‌ها در این شهرستان تعطیل شده است.
فرماندار سبزوار افزود: پس از تشکیل کمیته بحران، با همکاری مرکز بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: پاکسازی و ضدعفونی بخش های اداری و مکان های عمومی شهری به طور مداوم در حال انجام است و ۷۰ درصد خطوط اتوبوس های درون شهری کاهش یافته است.
وی گفت: شهروندان برای حفظ سلامت خود و جامعه با رعایت بهداشت فردی جز در موارد ضروری از خانه های خود خارج نشوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم گفت: با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۱۰ بیمار دیگر تاکنون شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۱۲ نفر رسید.
دکتر فاطمه نوده افزود: هم‌اینک هفت نفر از مجموع ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری بودند روند درمانی را طی کرده و بهبود یافته‌اند که در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha