۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83702407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی خانه دو اسیر فلسطینی را تخریب کرد

۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۰۵
کد خبر: 83702407
رژیم صهیونیستی خانه دو اسیر فلسطینی را تخریب کرد

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) خانه دو اسیر فلسطینی را در شمال رام الله تخریب کردند؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز آن را اقدامی تروریستی خواند و بر ادامه مقاومت و نبرد با صهیونیست ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، نظامیان رژیم صهیونیستی به دنبال درگیر شدن با فلسطینی ها امروز خانه «یزن مغامس» در شهرک «بیرزیت» در شمال رام الله و خانه «ولید حناتشه» در محله «الطیره» در غرب رام الله را تخریب کردند.

در جریان این درگیری ها و استفاده از گاز اشک آور ده ها فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

نیروهای اشغالگر امروز با تجهیزات و نیرو به شهرک بیرزیت یورش برده و خانه مغامس اسیر فلسطینی را قبل از اینکه با بلدوزر تخریب کنند، محاصره کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان به محله الطیره نیز یورش برده و دیوار خانه حناشه اسیر فلسطینی را با پتک های آهنین تخریب کردند که صدای مهیبی در محیط اطراف آن ایجاد شد.

شاهدان عینی در این باره گفتند که نظامیان اسرائیلی ساختمان شش طبقه ای که ۱۳ خانواده فلسطینی در آن ساکن هستند را محاصره و شروع به تخریب دیوار خانه اسیر فلسطینی کردند. پس از آن به ساختمان های مجاور یورش برده و در ساکنان آن به ویژه کودکان ایجاد رعب و وحشت کردند.

همچنین در اقدامی تحریک آمیز، شماری از نظامیان صهیونیست در برابر این ساختمان جمع شدند و بعد از تخریب آن عکس یادگاری گرفتند.

"حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تخریب خانه دو اسیر فلسطینی از سوی صهیونیست ها را اقدامی تروریستی خواند و تاکید کرد: سیاست تخریب منازل مقاومت کنندگان از آغاز انقلاب جدید فلسطینی ها ثابت شده که سیاست شکست خورده ای است و ادامه آن از سوی اشغالگران بیانگر عجز آنان در رویارویی با مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: اشغالگران تصور می کنند که این سیاست اراده مردم را می شکند یا آنان را از مبارزه باز می دارد. این تصور نشانگر حماقت مستمر این متکبران است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در واکنش به این اقدام صهیونیست ها، تاکید کرد: ما به جنایت تخریب خانه های اسیران فلسطینی با مقاومت و ایستادگی بیشتر پاسخ خواهیم داد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha