۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83691597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بارندگی‌های ایلام از پیش‌بینی‌ها فراتر رفت

۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبر: 83691597
بارندگی‌های ایلام از پیش‌بینی‌ها فراتر رفت

ایلام- ایرنا- رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام با اشاره به اینکه بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته در این استان از میزان پیش‌بینی شده نیز فراتر رفت، گفت: مرکز استان در مدت یاد شده شاهد ۱۴۰ میلیمتر بارندگی بوده است.

مجتبی میهن‌پرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی مدت یاد شده بخش میمه شهرستان دهلران با ۱۹۷ و شهر بدره با ۱۹۴ میلیمتر بارندگی بیشترین دریافت نزولات جوی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: کمترین بارش باران نیز متعلق به شهرستان مهران با ۴۷ میلیمتر بارندگی بود که در طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ثبت شد.

رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام یادآور شد: ایستگاه شهرستان ایلام در منطقه فرودگاه ۱۴۰ میلیمتر و در داخل شهر نیز ۱۲۵ میلیمتر دریافت باران را در طی فعالیت این سیستم باران‌زا ثبت کرده است.

میهن‌پرست تاکید کرد: این سامانه بارشی از امروز به تدریج از آسمان استان ایلام خارج می‌شود و روزهای پایانی هفته هوا پایدار خواهد بود.

وی پیش‌بینی کرد: بر اساس بررسی الگوهای جوی یک سامانه بارشی دیگر اوایل هفته آینده وارد استان خواهد شد که اطلاعات در مورد آن سیستم روزهای بعد اطلاع‌رسانی می‌شود.

بارش‌های سیلابی از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه در استان ایلام فعالیت داشت و موجب بروز خسارت‌هایی به زیرساخت‌ها و ابنیه در نقاط مختلف شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha