گام محکم نمایندگان کرمان برای لیگ برتری شدن؛ گل‌ریحان از جمع مدعیان فاصله گرفت

تهران- ایرنا- نمایندگان استان کرمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور با برتری برابر حریفان خود یک گام دیگر به لیگ برتری شدن نزدیک شدند.

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ظهر امروز از ساعت ۱۴:۱۵ با برگزاری ۹ مسابقه به صورت همزمان در استان‌های مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین دیدارهای این هفته نمایندگان استان کرمان توانستند با برتری برابر حریفان، یک گام دیگر به لیگ برتری شدن نزدیک شوند.

در پایان رقابت‌های این هفته تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان به ترتیب با ۵۲ و ۴۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند. آلومینیوم اراک هم با برتری در دیداری خود، ۴۴ امتیازی شد و به جمع مدعیان صعود نزدیک تر شد. تیم گل‌ریحان البرز هم که ۷ هفته نتوانسته طعم پیروزی را بچشد با شکست برابر مس کرمان، ۴۰ امتیازی ماند و فاصله‌اش با تیم‌های مدعی صعود بیشتر شد.

در انتهای جدول هم تیم‌های شهرداری تبریز برابر نیرو زمینی در دیداری خانگی متحمل شکست سنگین شد و در انتهای جدول باقی ماند اما تقابل دو تیم دیگر انتهای جدولی رایکای بابل و سپیدرود رشت هم با برتری نماینده بابل به پایان رسید و این تیم توانست با برتری در این دیدار ۲۳ امتیازی شود و جای سپیدرود را در رده شانزدهم جدول بگیرد.

گفتنی است تمام مسابقات این هفته طبق دستور فدراسیون پزشکی ورزشی در غیاب هواداران برگزار شد.

نتایج مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:

قشقایی صفر - استقلال خوزستان یک

سرخپوشان پاکدشت ۲ - فجرسپاسی  یک

ملوان صفر - نود ارومیه صفر

داماش یک - مس رفسنجان ۳

مس کرمان ۲ - گل ریحان صفر

رایکای بابل ۳ - سپیدرود رشت ۲

آلمینیوم اراک یک - بادران صفر

آرمان گهر صفر - خوشه طلایی صفر

شهرداری تبریز صفر - نیروی زمینی سه

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha