چهارمحال و بختیاری آماده خلق حماسه‌ای دیگر

شهرکرد- ایرنا- با پایان یافتن زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اکنون مردم چهارمحال و بختیاری آماده خلق یک حماسه دیگر در تاریخ سیاسی این استان هستند.

در طول زمان رسمی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نامزدها برنامه‌های خود را برای مردم بازگو کردند و در این زمینه برای جلب آرا مردمی هر کدام از نامزدها، به تبیین جایگاه مجلس و نقش آن در فرایند قانونگذاری و نظارت برای مردم پرداخت.

ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی نیز برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فعالیت تبلیغاتی خود را در این زمان پیگیری کردند.

در چهارمحال و بختیاری انتخابات مجلس همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و در همه ادوار مختلف حضور مردم استان در پای صندوقهای رای حداکثری بوده است.

در دوره کنونی نیز با توجه به شور و شادابی در فضای تبلیغاتی در سطح شهرها و روستاها پیش‌بینی می‌شود در این دوره از انتخابات مردم حضوری حداکثری داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور گسترده در انتخابات باعث خنثی‌شدن توطئه و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام تاکید کرد: مردم با حضور دوباره خود در پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند، توطئه‌ها، تحریم‌ها،تهدیدها و تحریم اقتصادی، آنان را برای حمایت از نظام اسلامی مایوس نکرده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز بر حضور مردم در انتخابات تاکید فراوان دارند.
نکونام تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات حکم شرعی دارد و هر شخصی در هر جایگاهی مکلف به حضور پای صندوق‌های رای است.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امید است دوم اسفند امسال، روزی پررنگ و حماسه‌آفرین برای تاریخ نظام اسلامی باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز دوم اسفندماه در سطح استان فراهم شده است.

اقبال عباسی روز پنجشنبه افزود: مردم استان به سبب برخورداری از بلوغ سیاسی بالا و درک اقتضائات کشور همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور ،حضور حماسی و پررنگی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم استان باشیم.

وی با اشاره به تامین امنیت و سلامت انتخابات در این استان گفت: تمامی شرایط و امکانات لازم فراهم شده است تا یک انتخابات سالم و حداکثری در این استان برگزار شود و این استان آماده برگزاری انتخابات حداکثری است.

عباسی گفت: چهارمحال و بختیاری در طول دوره‌های مختلف برگزاری انتخابات جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه مشارکت سیاسی بوده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور دوم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha