۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83680768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی جدید در راه فارس است

۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83680768
سامانه بارشی جدید در راه فارس است

شیراز- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس گفت:با ورود سامانه بارشی جدیدی به این استان از اواخر چهارشنبه سی‌ام بهمن‌۹۸ شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان فارس خواهیم بود اما این سامانه اواخر پنجشنبه از استان خارج می‌شود.

فرید اسماعیل‌زاده، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی فعال تا اواخر پنجشنبه سی‌ام بهمن ادامه خواهد داشت و باعث ناپایداری‌هایی به شکل وزش باد شدید و بارش باران در نقاط مختلف استان خواهد شد.
وی ادامه داد: شدت بارش‌ها بیشتر در شمال و شمال غرب خواهد بود و در شمال شرق نیز این بارش‌ها همراه با وزش باد شدید و در مرکز به شکل پراکنده خواهد بود.
او اظهار داشت: این سامانه اواخر پنجشنبه هفته جاری (فردا) از استان خارج خواهد شد و در جمعه دوم اسفندماه در اکثر نقاط استان آسمانی صاف را خواهیم داشت.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: با توجه به ورود این سامانه بارشی به کشاورزان توصیه می‌شود از سمپاشی محصولات کشاورزی خودداری کنند و تردد رانندگان در جاده‌ها نیز با احتیاط انجام شود.
رییس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس افزود: احتمالا در هفته پیش‌رو و از اواخر روز دوشنبه (پنجم اسفندماه) نیز شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها