وزنه‌بردار جوان دسته ۸۹ کیلوگرم در پیکارهای قاره کهن ششم شد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان نتوانست عنوان چشمگیری را از آن خود کند.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در شهر تاشکند ازبکستان در حال پیگیری است. در روز سوم این رقابت‌ها «حسین بیرالوند» نماینده ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی در جایگاه ششم قرار گرفت. وی در حرکت اول و دوم نتوانست این وزنه را مهار کند اما در حرکت سوم یک‌ضرب با مهار آن در جدول مسابقات باقی ماند.

در این دسته «ادلیلتولی» از قزاقستان با  ۱۶۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید،  شامشیدینوف از ازبکستان با مهار ۱۴۴کیلوگرم و جئونگ از کره‌جنوبی با مهار  ۱۴۲  کیلوگرم در جایگاه دوم و سوم  قرار گرفتند.

 بیرالوند در اولین حرکت دوضرب، وزنه ۱۶۰ کیلوگرم را به درستی بالای سر برد اما در حرکت دوم نتوانست وزنه ۱۷۸ کیلوگرم را مهار کند. وی در حرکت آخر بخش دوضرب این وزنه را مهار کرد.

«ادلیلتولی» از قزاقستان با مجموع ۳۶۰ کیلوگرم مدال طلا کسب کرد و جئونگ از کره‌جنوبی با ۳۲۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید. شامشیدینوف از ازبکستان با مجموع ۳۲۴ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت. بیرالوند در این دسته با مجموع ۳۰۰ کیلوگرم به عنوان ششم رسید.

همچنین از ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران در گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم رده سنی جوانان، افشین طاهری به مصاف ۴ وزنه‌بردار دیگر این وزن می‌رود. آنتروپوف از قزاقستان با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم اول و الغافر از سوریه با رکورد ۳۳۵ کیلوگرم دوم هستند. طاهری با رکورد ۳۳۳ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار دارد.

ساعت ۱۳ به وقت تهران در گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نیز حسن عمادی و ابوالفضل خاکپور با حریفانشان به رقابت خواهند پرداخت. در این دسته ۱۰ شرکت‌کننده در رده سنی جوانان و ۵ وزنه‌بردار در رده سنی نوجوانان حضور دارند. بیکبولات از قزاقستان با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم در هر ۲ رده سنی اول است. خوجف از ازبکستان با رکورد ۳۳۵ کیلوگرم در جوانان دوم و خاکپور با رکورد ورودی ۳۲۷ کیلوگرم سوم است. حسن عمادی با رکورد ورودی ۳۱۰ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان دوم است و در رده سنی جوانان در رده ششم قرار دارد.

از ساعت ۱۶ به وقت تهران در گروه A دسته به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، امیررضا محمدنیا و علیرضا اسفندیاری به روی تخته می‌روند. محمدنیا با رکورد ورودی ۳۱۸ کیلوگرم و اسفندیاری با رکورد ورودی ۳۰۵ کیلوگرم اول و دوم هستند. ۶ وزنه‌بردار دیگر در این وزن حضور دارند.

همچنین فردا (چهارشنبه) و در آخرین روز از مسابقات از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در گروه A دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی جوانان، آیت شریفی و رضا حسن‌پور ملی‌پوشان کشورمان به مصاف ۵ حریف خود خواهند رفت. شریفی با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم و حسن‌پور با رکورد ورودی ۳۵۲ کیلوگرم در صدر وزن خود جای گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha