۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 83665909
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سروآباد: انقلاب اسلامی، غرب گرایی حاکم در ایران را تغییر داد 

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه سروآباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی فقط سیاست ایران را تغییر نداد بلکه مکتب وابسته به تفکر غرب‌ و غرب‌گرایی حاکم بر کشور را نیز تغییر داد.

سرهنگ جعفر غفاریان روز شنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای پایگلان بخش مرکزی شهرستان سروآباد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی مکتب اسلام در کشور حاکم شد و نظام کفر و ظلم و ستم برچیده شد.

وی افزود: بعد از روی کار آمدن انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی در اقصی نقاط کشور در تمامی بخش های مختلف جهش پیدا کرد که به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

فرمانده سپاه سروآباد یادآور شد: امروز در دورترین روستاهای کشور مردم از خدمات و امکانات روز بهره مند هستند و این مهم از برکات انقلاب اسلامی است که آسایش، امنیت و خدمت گذاری صادقانه و بی منت به مردم را اولویت خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز بعد از ۴۱ سال از پیروزی آن روز به روز محکم و قوی تر شده و ترس و هراس را در دل دشمنان اسلام و مسلمین ایجاد کرده بطوریکه قدرت و هیبت پوشالی استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

سرهنگ غفاریان گفت: شهرستان سروآباد به ویژه روستای پایگلان برای پیروزی انقلاب اسلامی شهیدان زیادی تقدیم نظام اسلامی کرده و امروز وظیفه مسوولان و مدیران اجرایی است که خدمتگزار واقعی این مردم همیشه در صحنه باشند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار با شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تصور می کرد می تواند ملت ایران و انقلاب اسلامی را تضعیف کند اما این اقدام تروریستی شیطان بزرگ نه تنها ملت ایران و انقلاب را تضعیف نکرد بلکه جبهه مقاومت را مستحکم تر از قبل کرد و چهره واقعی آمریکا را برای جهانیان نمایان ساخت که خود تروریست و حامی اصلی و ایجاد کننده گروهک‌های تروریستی است.

فرمانده سپاه سروآباد با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار، عزت و قدرت ملت  است و حضور باشکوه در این راهپیمایی مشت سنگینی بر یاوه گویی های استکبار جهانی خودهد بود لذا وظیفه همگانی است که در این راهپیمایی باشکوه حضور داشته و نفرت و انزجار خود را از جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نشان دهیم.

اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان دختر مدارس روستای پایگلان، سخنرانی امام جمعه روستا،  پخش کلیپ و تصویر و پخش شربت و شیرینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین به  مناسبت هشتمین روز از دهه مبارک فجر ۲ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال در روستاهای پایگلان و گواز شامل سنگفرش هزار و ۷۳۲ متر مربع از معابر روستای پایگلان و دیوارچینی حائل روستای گواز با حضور مسوولان محلی افتتاح شد.

دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سروآباد کلنگ زنی یا افتتاح شده و یا در دو روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

از ۱۲ بهمن همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha