استاندار خراسان رضوی با شهدا تجدید میثاق کرد

مشهد- ایرنا- همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استاندار خراسان رضوی، معاونیان و مدیران‌کل استانداری و اعضای شورای اداری خراسان رضوی با حضور در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد با آرمانهای والای شهیدان تجدید پیمان کردند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در خصوص این مراسم گفت: علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی و سرداران شهید دوران دفاع مقدس از جمله شهیدان شوشتری و چراغچی با قرائت فاتحه و زیارت شهدا، یاد و خاطره رشادتها و خدمات آن عزیزان را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گرامی داشت. 

جواد حامدزاده افزود: این مراسم با مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) با حضور ۲۰۰ عضو شورای اداری استان خراسان رضوی برگزار شد.

خراسان رضوی در مبارزات انقلابی مردم برای سرنگونی رژیم پهلوی ۱۶۷ شهید و ۴۳ جانباز تقدیم کرد.

همچنین در دوران ستمشاهی ۸۰ مبارز خراسانی در زندانهای رژیم محبوس و زیر شکنجه بودند که از آنان به عنوان آزاده و زندانی سیاسی دوران رژیم طاغوت یاد شده و دارای پرونده در بنیاد شهید هستند.

خراسان رضوی در مجموع ۱۷ هزار و ۲۷۹ شهید، ۴۹ هزار و ۴۸۸ جانباز و سه هزارو ۳۹۶ آزاده سرفراز را در راه تحقق آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha