۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 2046
کد خبر: 83661024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن به دنبال انحطاط ملت ایران است

تهران - ایرنا - رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال انحطاط ملت عزیز ایران بویژه جوانان است، گفت: بهترین راه مقابله با توطئه ها و حیله‌های دشمنان تمسک به قرآن کریم و تدبر در آیات آن است.

به گزارش عصر سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی ارتش، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت دهه فجر، محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان  در مسجد ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش  برگزار شد.

«حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر روشندل» در این مراسم، اظهار کرد : هر انقلابی رویش های فراوانی به همراه دارد اما نباید از ریزش‌های آن غافل شویم که این ریزش‌ها خطرات زیادی برای ما به همراه دارد وبسیار مهم است که ما  باید خطرات احتمالی را شناسایی کرده و در صدد مقابله با آنها براییم

وی افزود: ما نباید  هیچگاه از عوامل دشمن غافل نشویم، چرا که دشمن هیچگاه ساکت نمی‌ماند و باید با شیوه‌های مختلف در صدد مقابله با ما برآمده، چرا که دشمن می خواهد از هر راه و روزنه‌ای نفوذ کرده و مالت عزیز ایران، بویژه جوانان را به انحطاط بکشاند.

 رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: عوامل دیگری هم مانند عوامل اقتصادی،   فرهنگی و غیره در ریزش‌ها ایفای نقش می کنند که می بایست متولیان امر در هر مورد با انجام برنامه‌ریزی های درست، دقیق  و به‌موقع، قبل از اینکه دشمن کاری کند توطئه و حیله‌اش را خنثی کنند، که بهترین راه مقابله با توطئه ها و حیله‌های دشمنان تمسک به قرآن کریم و تدبر در آیات آن است.

 گفتنی است در این مراسم عادلی و موحدی از قاریان بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیات قران پرداختتد و برنامه همخوانی و تواشیح توسط گروه نور اجرا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha