۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶
کد خبر: 83660713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اراک به بهره‌برداری رسید

اراک - ایرنا - ۱۶۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اراک روز سه‌شنبه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان بهره برداری و عملیات اجرایی ۹ طرح نیز آغاز شد.

استاندار مرکزی پس از بهره‌ برداری این طرح‌ها در جمع خبرنگاران گفت: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و ۸۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز در شهرستان اراک فراهم شده است.
سید " علی آقا زاده" افزود: از مجموع طرح‌های قابل بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرستان اراک، ۱۵۰ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی و ۲۳ طرح با اعتباری بالغ بر حدود یک‌هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در بخش اقتصادی است.
طرح مقاوم سازی و بهسازی هنرستان ۱۲ کلاسه دادآفرین اراک در فضایی به وسعت ۹۷۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و کانال انتقال انرژی اراک ۷ به طول ۱۲ کیلومتر کابل فشار متوسط زمینی، ۲۵۰ متر کانال انتقال انرژی نفر رو و یک‌هزار و ۸۰۰ متر فشار متوسط هوایی باعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال و ۷۳ طرح عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان اراک با صرف ۱۳۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال از  مهمترین طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی طرح توسعه کارخانه سنگین بافت روستای عقیل‌آباد اراک نیز در فضایی به وسعت یک هکتار، با پیش بینی اشتغال ۱۵۰ نفر و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در چهارمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.
استاندار مرکزی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر بر مزار شهدای بهشت رقیه (س) روستای عقیل‌آباد رفت و از خانواده‌های شید "شهرام میرزایی" از شهدای دوران دفاع مقدس و شهید " اسد قربانی" از شهدای مدافع حرم قدردانی کرد.

بیش از ۶۲۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha