۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۲۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83660596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی در کردستان به ۷۶ مورد رسید

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر و با افتتاح جایگاه سوخت شهید شرفبیانی شهر سریش‌آباد، تعداد این جایگاه‌ها در استان به ۷۶ مورد افزایش یافت.

عبدالله گیتی‌منش روز سه‌شنبه اظهار داشت: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهید شرفبیانی سریش‌آباد در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با دارا بودن سه مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۴۵ هزار لیتر بنزین معمولی و ۹۰ هزار لیتر نفتگاز احداث شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان قروه به مردم خدمات می‌دهد، افزود: برای ساخت این جایگاه ۲۰ میلیارد ریال هزینه و سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی نفت ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغالزایی ۶ نفر را نیز فراهم کرده است.

گیتی‌منش اضافه کرد: جایگاه ذکر شده دارای یک سکوی عرضه بنزین با ۲ تلمبه دو نازله (۴ نازل) و یک سکوی عرضه نفتگاز با ۲ تلمبه دو نازله (۴ نازل) است.

وی احداث مجاری عرضه در نقاط مختلف برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی را از سیاست های این شرکت با هدف تحقق حقوق شهروندی اعلام کرد و گفت: این جایگاه دومین جایگاه تحت پوشش برندینگ در ناحیه قروه است که فعالیت خود را با شرکت صاحب نشان برند آغاز کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ایام باقی مانده از دهه فجر ۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در دیواندره و یک جایگاه نیز در سروآباد به بهره‌برداری ‌می‌رسد.

در حال حاضر ۷۶ جایگاه فرآورده نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha