۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 83655877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر باردار با تلاش راهداران بانه از مرگ نجات یافت

سنندج - ایرنا - مادر باردار اهل روستای محملی آباد از توابع بخش ننور در شهرستان بانه با همکاری نیروهای فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و راهداران و حمل و نقل جاده‌ای با پاکسازی و برف روبی مسیر از مرگ نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در تماسی یکی از اهالی روستای محملی آباد و اعلام وضعیت جسمانی این مادر باردار، اکیپ پزشکی مرکز فوریت‌های ۱۱۵ با یکدستگاه آمبولانس با همکاری نیروهای راهداری به این روستا اعزام شدند.

محمد فرجی با بیان اینکه با وجود بارش برف و کولاک شدید با تلاش سه ساعته نیروهای راهداری و اکیپ پزشکی مادر باردار به بیمارستان رازی منتقل و تحت مراقبت قرار گرفت، اظهار داشت: حال این مادر باردار مساعد است و اکنون در بخش زنان و زایمان بستری است.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش سنگین برف و مسدود بودن جاده‌های روستایی، انتقال این مادر باردار با تلاش بی وقفه راهداران و امدادگران اورژانس انجام البته برای رفاه حال زنان باردار که در فصل زمستان وضع حمل می‌کنند مهمانخانه‌ای در بانه اختصاص داده شده اما برغم توصیه‌ها و هشدارهای پزشکی، مادران از مراجعه به  این محل خودداری می‌کنند.

روستای محملی آباد در ۲۴ کیلومتری بانه و در بخش ننور واقع است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha