نشست‌های «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سلسله نشست‌های «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» را برگزار می‌کند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اولین نشست از این مجموعه با همکاری شهرداری منطقه ۲، نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و موسسه جمعیت خیریه تولدی دوباره روز یکشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۳ در سالن اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار می‌شود.

در این نشست فرید براتی‌سده مدیرکل پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، عباس دیلمی‌زاده مدیرعامل جمعیت خیریه تولدی دوباره و یوسف مزارعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ حضور خواهند داشت.

مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره اهمیت طرح ساماندهی رود دره فرحزاد گفت: پیچیدگی‌ها و چندوجهی بودن مسائل اجتماعی مانع از اجرای سریع و ضربتی اینگونه طرح‌ها می‌شود و در این طرح‌ها توجه ما باید معطوف به پیامدها و تبعات چنین تصمیماتی باشد.

آرش نصراصفهانی افزود : وجود ذینفعان متعدد طرح ساماندهی رود دره فرحزاد، تصمیم‌گیری را سخت‌تر کرده و ما نباید هیچ یک از این ذینفعان را نادیده و یا کم اهمیت بشماریم.

مدیر کل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: این نشست‌ها با هدف آگاه‌سازی مجریان از زوایای ناپیدای طرح، مشارکت در امور توسعه شهری، تشویق به همکاری و همفکری برای رفع مشکلات شهری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، دره فرحزاد از مناطق  خوش آب و هوای شمال غرب تهران به شمار می رود و در حد فاصل محله های پونک و سعادت آباد قرار دارد که رودخانه پونک در آن جاری است.

این دره پیشتر به محلی برای افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر تبدیل شده بود که طرح پاکسازی آن از ۳۰ آذرماه امسال با همکاری پلیس، دادستانی، شهرداری و دیگر نهادها آغاز شده تا به یک محل امن تبدیل شود، دره فرحزاد قرار است به بوستان تبدیل شود که با انتقادهایی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر از بین‌بردن سرمایه‌های طبیعی و تغییرات کالبدی مواجه بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha