۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
کد خبر: 83654123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ طرح عمرانی در کامیاران به بهره برداری می‌رسد

۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
کد خبر: 83654123
۵۳ طرح عمرانی در کامیاران به بهره برداری می‌رسد

سنندج - ایرنا - فرماندار کامیاران گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان ۵۳ طرح عمرانی با بیش از ۲۷۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد.

مسعود الماسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۴ مورد از این طرح‌ها در مناطق روستایی و ۹ مورد نیز در ۲ شهر موچش و کامیاران اجرا شده که نشان از توجه دولت در تحقق اهداف طرح‌های عمرانی و خدماتی و توسعه مناطق روستایی دارد.

وی اضافه کرد: ۲۳۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال شامل حدود ۸۵ درصد از ۲۷۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کل ۵۳ طرح اجرا شده در طرح‌های روستایی سرمایه گذاری شده که انتظار می رود با بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر توسعه خدمات نظام در این مناطق شاهد کاهش مهاجرت از روستا به شهر باشیم.

فرماندار کامیاران افزود: از جمله طرح‌های اجرا شده در مناطق روستایی شامل اصلاح شبکه های برق‌رسانی، ۳۳ هکتار جنگل کاری، ۹۵ پروژه توسعه زیرساخت های کشاورزی، راهسازی، اجرای خانه بهداشت، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر، گازرسانی است.

 الماسی یادآور شد: احداث مرغداری، واحدهای پرورش ماهی، گاوداری، کارخانه تولید سنگ مصنوعی و بهره برداری از کارخانه تولید فیلتر هوا نیز از جمله طرح های اشتغالزایی است که در مناطق روستایی و شهری این َشهرستان اجرا شده که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری و ایام دهه فجر همزمان با ایام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شده است، گفت: در این راستا برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید همام تدارک دیده شده است.

الماسی تاکید کرد: همچنین به منظور ایجاد شور و نشاط جامعه مسابقات ورزشی مختلف استانی و شهرستانی نیز در رشته های مختلف ورزشی در روستاها و ۲ شهر موچش و کامیاران تدارک دیده شده که جام مسابقات استانی دارت روستایی از جمله آنها است.

۱۲ بهمن همزمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دهه فجر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha