۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83654056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست پاس: بودجه ورزش همدان صرف این تیم نمی‌شود

۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83654056
سرپرست پاس: بودجه ورزش همدان صرف این تیم نمی‌شود

همدان- ایرنا- سرپرست باشگاه فوتبال پاس همدان گفت: بودجه ورزش استان صرف این تیم نمی‌شود و شایعه‌های مطرح شده در این‌باره بی‌اساس است.

محمد مظهری روز جمعه در حاشیه تمرین تیم پاس به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار مالی تیم پاس از منابع مختلف و با حمایت استاندار همدان تامین شده و هیچ ارتباطی به بودجه ورزش استان ندارد.

وی اضافه کرد: هم اینک برخی افراد مسوول با وجود اینکه از روند پرداختی باشگاه مطلع هستند، سعی در ایجاد حاشیه دارند که این اجازه را نمی‌دهیم.

مظهری بیان کرد: این افراد به دنبال ایجاد بدبینی و طرح این ادعا که بودجه ورزش برای پاس هزینه می شود، هستند در حالیکه مسوولان نسبت به تامین آن اقدام کرده‌اند.

سرپرست تیم پاس با اشاره به اینکه فصل موفق را با وجود کمبودهای بسیار طی کرده ایم، گفت: حاشیه سازی برای پاس به ضرر این تیم است و این دسته از افراد باید پاسخگوی هواداران باشند.

وی گفت: به عنوان سرباز برای اعتلای تیم پاس که قهرمانی آسیا را یدک می کشد، افتخار مسوولیت در این تیم را داریم و همه روزه تلاش برای تامین نیازها انجام می شود.

مظهری با اشاره به اینکه پاس به هر حال زیر مجموعه دستگاه ورزش استان است، گفت: برای پیگیری امور اعم از زمین چمن و سایر نیازهای اولیه طبیعی است که باید از طریق دستگاه ورزش اقدام کنیم و برخی تصور می کنند حضور ما در این اداره برای تامین قراردادهای مالی اعضای تیم است.

وی با قدردانی از هواداران بابت پیگیری مستمر وضعیت تیم پاس گفت: فوتبال بدون هوادار معنا ندارد و در این مدت نیز شاهد حمایت های بسیار خوب هواداران و اعضای کانون بوده ایم.

سرپرست باشگاه پاس با تقدیر از حمایت های همه جانبه سیدسعید شاهرخی استاندار همدان گفت: استاندار همدان همواره پیگیر امور تیم است.

وی حمایت به موقع از تیم پاس را مهمترین عامل انگیزه بخش برای کسب نتایج مطلوب در بازی های باقی مانده لیگ ۲ و هموار شدن مسیر صعود به لیگ یک دانست.

تیم پاس هم اکنون با ۲۶ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha