۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۳۵
کد خبر: 83649019
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 ۳۰۰ مدرسه در آذربایجان‌شرقی به نام شهدا مزین می‌شوند

مراغه - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه فجر، ۳۰۰ مدرسه در استان به نام شهدا نام‌گذاری و مزین می‌شوند.

جعفر پاشایی روز یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی هشترود افزود: همچنین در دهه فجر امسال هر مدرسه دولتی که کلنگ‌زنی شود به نام  شهید سپهبد سلیمانی مزین خواهد شد.
وی به رشد ۹۵ درصدی باسوادی در استان اشاره کرد و گفت: طبق  سرشماری سال ۱۳۹۵ میزان باسوادی استان در گروه سنی ۶ سال به بالا از میانگین کشوری ۲ درصد کمتر است اما در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ که مخاطب رسمی دستگاه تعلیم و تربیت کشور در حوزه سوادآموزی است نرخ باسوادی بالای ۹۵ درصد است.
پاشایی اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های آموزشی  و اعضای شورای آموزش و پرورش استان شاهد شتاب بخشی به سوادآموزی استان خواهیم بود.
وی همچنین خواستار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به صورت گسترده شد و گفت: این بیانیه باید گفتمان سازی شود.
رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان به تعدد و تنوع برنامه های دشمنان برای کم رنگ نشان دادن حضور مردم ولایی و انقلابی کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند اشاره کرد و گفت: رفراندوم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی انقلاب را بیمه کرد و باید با حضور گسترده در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی خط بطلانی بر برنامه های دشمنان بکشیم.
در این جلسه قطعه ۵ آزاد راه هشترود - مراغه به نام سپهبد سلیمانی نام گذاری شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha