اسبقیان: انتخابات فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی بعد از مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، گفت: انتخابات فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال برگزار می‌شود.

محمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان پس از مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار کرد: مجمع امروز براساس قوانین و روندی که همیشه وجود دارد پیش رفت و طبیعی است که در مجمع بحث و اعتراضی صورت پذیرد زیرا قرار است ابهامات برطرف شود.

وی درخصوص برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها گفت: قرار شد انتخابات فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال برگزار شود و انتخابات فدراسیون فوتبال هم روند قانونی خود را طی می‌کند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان  ادامه داد: در همه فدراسیون‌ها یکی از بندها کمک دولت است اما سمت و سوی فدراسیون‌ها باید به سمت درآمدزایی برود و با توجه به اقتصاد مقاومتی متکی به منابع دولتی نباشد.

وی درباره برگزاری دیدارهای استقلال و پدیده در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی امارات گفت: مسوولان ورزش کشور با هماهنگی لازم تصمیمات لازم در زمان مناسب را درباره یان موضوع می‌گیرند که به نفع ورزش و فوتبال کشورمان باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha