۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲
کد خبر: 83644148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پادشاه هت‌تریک را نمی‌خرم، نام من «سولسشر» است

تهران- ایرنا- «اوله گانر سولسشر» با وجود اینکه پس از مصدومیت «مارکوس رشفورد» در بحران تامین ابزار هجومی قرار گرفته، همچنان بر این باور است که کار منچستریونایتد در منتفی کردن خرید «ارلینگ هالند» درست بوده است.

پس از مشخص شدن میزان آسیب دیدگی «مارکوس رشفورد» و مدت زمان دوری وی از میادین، باشگاه یونایتد جستجوی خود را برای پیدا کردن یک مهاجم جایگزین در بازار آغاز کرد.

هالند یکی از اهداف انتقالاتی سولسشر برای ماه ژانویه بود اما پس اقدام غافلگیرکننده دورتموند و جذب شبانه وی، مرد نروژی برای یونایتد تنها در حد یک هدف باقی ماند. امتناع شیاطین سرخ از پذیرش مفاد مندرج در قرارداد هالند توسط «ماینو رایولا» مدیربرنامه مشهور و خبره هلندی که بند فسخ نیز یکی از آنها محسوب می‌شد، موجب منتفی شدن انتقال وی به اولدترافورد شد.

هالند در نخستین دیدار خود برای دورتموند پس از آنکه در دقیقه ۵۹ وارد زمین شد، هت‌تریک کرد و الهام‌بخش بازگشت پنج بر سه زنبورها برابر آگزبورگ لقب گرفت.

با این حال، سولسشر در این باره گفت: مهم است که منطقی تصمیم بگیریم. برای امضای قرارداد با یک بازیکنان شما باید موضوعات دیگری را نیز مد نظر قرار داده و شرایط را تحت کنترل بگیرید. نباید با قبول بند فسخ و امثال آن، ابتکار عمل را به مدیرهای برنامه بازیکنان بدهید.

وی ادامه داد: این شایعه گوش به گوش شد که من مانع این انتقال شدم. ابتکار عمل باید در دست ما باشد.

سولسشر مشتاق است تا در روزهای باقی مانده تا اتمام پنجره نقل و انتقالات ژانویه به منظور پر کردن جای رشفورد مصدوم و ۱۹ گُله، یک مهاجم به تیم خود اضافه کند.

«ادینسون کاوانی»، «پاکو آلکاسر»، «کریستوف پیاتک»، «دریس مرتنز» به علاوه چند گزینه کوتاه مدت مورد بررسی قرار گرفته‌اند اما یونایتد در حالی به روزهای پایانی پنجره نزدیک می‌شود که مذاکرات این تیم با «برونو فرناندز» مهاجم باشگاه اسپورتینگ لیسبون همچنان در جریان بوده و به نتیجه نرسیده است.

سولسشر در پایان گفت: گزینه‌ها و سناریوهای متفاوتی را مدنظر داریم. اگر این سناریوها به نتیجه برسد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم. می‌دانیم مارکوس را چند ماه در اختیار نداریم و این موضوع آثار بدی روی تیم ما بر جای خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha