۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 83641310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پل شهدای هفتم تیر پلدختر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خرم‌آباد – ایرنا - معاون فرماندار پلدختر گفت:پل شهدای هفتم تیرشهر پلدختر پس از بازسازی در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

نادیا امرایی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختراظهارداشت: با پیگیری و تلاش های شبانه روزی شرکت سامان محیط پل شهدای هفتم تیر را که چهار ماه پیش موقت آن برای احداث دیواره ساحلی جمع آوری شد، در دهه فجر افتتاح و آماده عبور راهپیمایان ۲۲ بهمن می شود.

وی به میزان پیشرفت بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده از روند بازسازی این دیواره با یکهزار و ۹۸۰ متر طول، حدود ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار پلدختر بیان کرد: این میزان طول دیواره ساحلی شهر پلدختردر قالب فاز نخست بوده و مکاتباتی برای ادامه این دیواره با مراجع ذی ربط و مشاور مربوطه صورت گرفته است.

وی با اشاره به پل های تخریب شده پلدختر در سیل فروردین ماه ۹۸ افزود: از پیمانکار دیواره ساحلی درخواست شده با توجه به استحکام نخل های تزیینی در کنار پل شهدای دولت شهر پلدختر و عملیات کارگاهی پس از اجرای طرح این نخل ها همچنان پا برجا باشند.

امرایی یادآورشد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با ماشین سازی اراک برای ساخت عرشه پل روستای پران پرویز قرارداد بسته و پل روستای کیان آباد نیز آماده بهره برداری است و پس از ایمن سازی افتتاح می شود.

وی با بیان این که کوله های پل طاق عباسعلی در حال انجام است، افزود: پل کلات زیوداربرای ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی درحال بازسازی است اما تردد روی آن برقرار و به زودی افتتاح می شود.

معاون فرماندار پلدختر گفت: اضافه کردن ۲ دهنه به پل روستای بابازید محل اتصال غرب به جنوب در حال تجهیز کارگاه و احداث پل روستای باغ گل گل در محور کلک بیشه در دست اجرا است.

  

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha