کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت می‌کند

شهرکرد-ایرنا- اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، کشتی‌گیر این استان در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این اداره کل مدعی شده است مسعود میرزاییان کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین ورزشکار تاریخ استان سهمیه حضور در مسابقات انتخابی المپیک را به دست آورد.
براساس این گزارش، رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی از ۲ بهمن ماه در شیراز آغاز می‌شود و این پهلوان سنگین وزن استان در صورت موفقیت در این رقابت‌ها، عازم المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد.
مسعود میرزاییان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، در آخرین مرحله این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک به مصاف ۷ ورزشکار خواهد رفت.
چهلمین دوره رقابتهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی روزهای ۲ تا ۴ بهمن ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی، امین میرزازاده و مسعود نعمت‌چگانی از خوزستان، علی اکبر یوسفی از مازندران، بهنام مهدی‌زاده، شهاب قوره جیلی، محمد رضا عبدیان و محمدحسین رحیم زاده از تهران و مسعود میرزاییان از چهارمحال و بختیاری با هم رقابت می‌کنند.

کمیته فنی این رقابت‌ها در شیراز بر عهده، محمد بنا، حسن رنگرز و حسام الدین جعفری است و با توجه به آمادگی کشتی گیران خوزستانی و تهرانی، مسعود میرزاییان کار بسیار سختی برای کسب این سهمیه دارد ولی از انگیزه بالایی برخوردار است. 

همچنین تیم ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان، توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ۳ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha